Exam.. Exam.. Exam...

Exam dah bermula.. Dah lama bermula. Tp semlm adalah permulaan bg aku utk semester ke 5 nie.. Alhamdulilah, segalanya berjalan lancar.. Another 3 sem to go.. Lama kan?? Oklah utk aku yg bergelar Pelajar Separuh Masa nie atau lebey dikenali dgn PLK "Pengajian Luar Kampus".. Berbeza yer adik2 dgn PJJ "Pengajian Jarak Jauh" bkn "Perkahwinan Jarak Jauh"... Bezanya cuma time kuliah, sbb PLK classnya sebelah malam weekdays melainkan lau ada class ganti. PJJ plak kuliahnya weekend.. So utk aku yg kurang bijak nie haruslah amik class PLK sbb ari2 leh jumpa lect, lau x phm leh rujuk ngan lect. Lain citernyer dgn PJJ, coz aku rasa time hour diaorg jmpa lect beberapa kali jerk.. Cian kan.. hihihihihihihih.. Xperlahm diaorg nie bijak pandai or mybe kurang masa blah mlm or tak sempat nak smpai Uitm tepat pada waktunya..

Ok Ok.. Melalut plak.. Aku benornya nak citer pasal exam bkn pasal kuliah aku nie.. Semlm 1st paper utk dis sem. Jumaat yg indah.. Bergegas awal ke Dewan Raja Muda Musa, Sec7 Shah Alam. Park keta bebetul kat pintu kuar sbb wisau nnt x terkeluar plak bila balik sbb semua kuar sekali, so kompom jem.

Smlm sblm peksa duk lepak2 dulu kat luar dewan sblm dibenarkan masuk.  Semua mcm gementar2 jer.. Smbil lepak2 tue sempat gak lah membaca sekali imbas dgn harapan masuk lam paler nie, tp jgn harap lah kan.. hahahahahhahah..

Tepat jam 2.45pm kamiorg dibenarkan masuk ke dewan dan menjawab soalan2 peksa dgn hati dan tenang. Exam abis pkl 5.45pm, lepas abis jer semua dok sok sek sok sek ttg soalan2 dlm paper tue.. Hamikkkk Ko, aper yg lect ajor xder pun dlm soklan2 yg kuar.. Cam ner?? Cer Citer Cer Citer?? Tawakal jerlah, tp bkn semua soklan. So menjawab guna logik akal jerlah jwbnya.. Hopefully lect akn tlg masa tanda jawapan nnt..

Ahad nie ada test lagi, hopefully semuanya berjln lancar. Wish me best of luck ok kengkwn.. Kepada my classmate terutamanya geng gegurl cik ma, diana, leza oh leza, zura, ecah, yuyun , aku doakan korang lulus dengan cemerlang..

Caiyokkkk... Caiyokkkkkk...

Dewan yg kiteorg rempuh semlm.. hahahahha...

Cik ma and Cik Liza.. Seram sejuk nampak??

Cik Zura and Pn. Diana... Aku tau korang pun seram gak.. 

thanks for dropping by :)

No comments: