Semlm bersama Teman Baru

Teman Baru?? hik3...

Semlm lepas keje terus bergegas g Sec7 Shah Alam, berdekatan I-City.. Sapa xtau pasal I-City nie mmg rugi.. Taman berlampu2 tue.. Manyak syiok.. Tp skrang bkn nak citer pasal I-City, nie nak citer pasal teman baru.. Nnt entry lain aku wat citer pasal I-City nie k..

Berbalik pd citer asal.. Nak dijadikan citer smlm aku sms x-staff kat opis aku n satu dept ngan aku satu ketika dulu nie.. Kengkonon nak melawat dia memandangkan arinie aku xder class.. So tepat jam 6.00pm aku bergerak ke sana dgn Red Felari aku dgn kelajuan 200km/h 80km/h melalui jln2 berliku penuh bulatan kat Bandar Shah Alam nie.. Setibanya tmpt yg aku tuju, agak bangga gak lah sbb aku jmpa opis member aku nie tanpa sesat walau sesaat..

Smpai jer kat pintu opis dia, aku dah nmpak dia terpacul dpn pintu menanti kehadiran aku... Masa nak masuk jer pintu opis dia, aku agak terkejut sbb Boss dia and Wife Boss dia pun masih ada.. Alamakkkk, segan ar.. Tp aku gagahkan diri aku gak utk masuk sbb aku penah jmpa diaorg nie masa dekat Kempen Derma Darah aritue... Masuk jer Boss dia terus ulur tgn bersalaman ngan aku, wife dia yg ada lam bilik pun siap kuar dr bilik nak salam siap peluk arab lagi ko.. Perghhhhh.. Terharu sgt sbb diaorg buat aku mcm kwn2 diaorg jerk.. Yg aku respek sbb Boss kwn aku nie adalah anak kepada Boss Besar kat Opis aku nie.. Aku dpt rasakan yg diaorg nie very2 merendah diri and tak sombong...

Nak dijadikan citer kamiorg sembang punya sembang, bergelak bertampar.... Sedar2 dah pkl 8.oopm, so kwn aku nie ajak lah aku balik sbb dia nak banjer aku roti canai kat kedai mamak.. Tp tak disangka2 rezeki aku kan, tetiba boss dia ajak "Ok, Lets kite makan Pizza dulu and sembang2".. Perghhhhhh.. Sekali lagi aku cair.. Sebenarnya aku segan, sbb sapalah aku si kerani cabuk yg nak berkwn dgn org2 High Class mcm diaorg nie.. Hurrmmmm... Cara dan layanan diaorg nie buat aku Tabik Springggg ngan diaorg.. Mmg friendly and sangat2 baik.. Kiteorg lepaking smpai kol 10.30pm kowt seblm semua bersurai.. 

Aku mmg suka dan teruja dpt bersama "Teman Baru" aku nie.. Tp aku xtaulah diaorg nie anggap aku "Teman Baru" baru diaorg ker dak.. huhuhuhuhuhuhuh.. Apa2pun pengalaman smlm mmg aku xkan lupa smpai bebila... U guys mmg The Best n SuperB...

Thanks utk Bro ****** dan Sis *******.. Tak lupa kwn aku si Boy.. 


thanks for dropping by :)

No comments: