Testimonial

Test... Dah naik sangap dah paler nie dengan test2 yang ada.. Rasa mcm kelam kabut sikit dis sem, taktau naper. Semlm aku dah tertinggal satu test sbb aku ponteng class last week. Sebenarnya bukan sengaja ponteng tp terpaksa sebab hari hujan.. Walaupun aku berkereta tetapi bila hujan adalah saat yang paling mengusarkan aku sbbnya red ferrari aku x boleh nak meredah hujan.. Ala2 manja gituw.. hahahahahhahaha.. gedixxx terlebey... Red ferrari aku tue x boleh meredah hujan sebab aircond takde, so bila hujan lebat aku terpaksa tutup tingkap.. Nnt keta aku berwap wap.. Terasa mcm duduk dlm sauna.. Abis keindahan alam kat luar aku tak nmpak, silap2 kang semua kereta aku balun.. So logik lah if aku x boleh g class kan...

Last week jugak aku ada maklumkan ketidakhadiran aku pada emcek lect, jadinya dia suggest kan aku amik test tue semlm. Bukan aku sahaja tau, uper2nya my BFF si diana and cik ma pun sama gak tak datang.. Hampehh korunk nie, mcm berjanji plak.. Nak dijadikan cerita smlm aku gerak lmbt sikit dari opis sebab ada keje nak disetelkan, so aku sms lah emcek lect nie memaklumkan kelambatan aku.. Bila keje dah beres aku pun bergerak lah ke MekDonald Shah Alam, Sec 2... Apaaa????? MekDonald??? Yesssssss, MekDonald lah... Jangan terkejut kiteorg buat test dekat mekDonald. Request dari emcek lect sendiri. hahahahhahah.. Nie test ker apa nie???

So bila smpai jer kat MekDonald tue, diana and cik ma upernya lom smpai lagi.. Perghhhhh kompom angin emcek lect mcm nie, janji pkl 8.00pm now dah pukul 8.45pm kowt. Bila aku sms emcek lect , dia reply bgtau dia dah ada kat mekDonald... Bila cik ma and diana sampai jer kiteorg terus pegi kat our emcek lect.. Alamakkkk ,,, Muka emcek lect dah kerut seribu... Hamikkkk koooo.... 

Kiteorg punyalah senyum2 kat emcek lect, tp muka dia.. Adehhhhh.. Buah limau asam lagi manis dr muka dia.. Baru jer nak duduk, dia bg kertas pastu bgtau antar esok.. Then dia ckp dia ada hal... Aiyakkkkk... Marah lah tue...

So terkapai2 lah kamiorg kat sana... Smbil wat test smbil tergelak2 mengenangkan muka emcek lect yg masam mencuka tue...


Diana yang berhempas pulas menjawab test kat MekDonald nie..

Cik ma yang berhempas pulas nak makan mekDonald jer kejanya... 


thanks for dropping by :)

1 comment:

nadeera said...

uiks..buat test antar esok..test ker aper tu..hahahaha tu la ponteng lagi..