Little Ayra

 Time to Story Mory about Little Ayra plak hokeaaa sbb aritue dah janji kan nak wat entry pasal dak ayra nie...

Ok.. Ayra nie anak kepada kakak  aku iaitu Faiezah Yusoff dan abg ipar aku Salim Samad.. Ayra anak bongsu drpd 6 beradik.. Dia lahir bln October 2009, brapa haribulan tue aku lupa.. har.. har... har....

Since kak ngah aku nie berpantang kat umah omak apak aku, so little ayra nie kira rapatlah dgn kami2org yg duk lam umah  nie sehinggakan akhirnya kamiorg amik ayra nie duk ngan kamiorg.. Emak dia plak x kisah kowt, wpun aku tau dia rindu selalu.. Yerlah, sapa x syg anak..  Musti time tido kakak aku tue nanges2 smbil pegang patung Barbie kan..

Until now ayra nie masih dibwh jagaan kami2org, sekali sekala jerks dia balik umah... Itupun lau mak dia amik mlm, pepagi subuh adam aku dah g amik balik si little ayra nie.. Lau xder dia kat umah mmg terasa sunyi sepi jer... 

Besh woo jadi ayra nie, nak tau naper?? Sbb aku rasa hidup dia serba serbi lengkap sejak dia kecik.. Apa jenis barang lah dari dia baby smpai ke sethn lebey nie semua ada kat umah tue.. Memcm lah kami2org nie dok belikan esp kaklang aku.. Pantang pegi memana musti belikan apa2 benda utk ayra. X beli X sah!!!

Ayra nie ske menabung.. Lau kami2org g keje, musti dia paw.. Cisss Berger punya budak kecik.. Lau korang salam dia tanpa duit jgn harap lah dia nak salam.. Dapat jer duit terus dia cari tabung pink dia sbb nak menabung.. Bagus budak nie.. Kak lang aku dah bukak kan buku Amanah Saham Wawasan 2020 utk little ayra nie.. Hope dia leh guna duit2 tue nnt utk belajar bila besar nnt..

Aku rasa kami2org nie ada function tersendiri kowt utk ayra nie..

  • Kak Lang – membiayai segala pembelanjaan susu , baju, buku2…
  • Kak Chik – Ske bwk ayra nie bersiar2 berjln2 naek bus..
  • Kakak – Jadi mak angkat dia.. Apa2 jer musti cari kakak aku nie.. Smpai skrang kakak aku nie dah bersalin pun si ayra nie dok menempel…
  • Aku – Xder function kowt sbb dia xske aku.. har.. har… harrr…..


 Dahlah.. Korunk tgk sendiri muka comot dak little ayra nie k >>>>













                                                


                                      





















thanks for dropping by :)

No comments: