Am Krew - Segan

Ok u olss. Now i nak citer kisah  ttg Segan yg menjadi topik utama Am- Krew pagi tadi. Kusyuk mendengar citer2 berkisarkan  Segan dr pendengar2 Hot FM tetiba teringat kisah dak opis lama aku dulu.. Segan nie sebenarnya luas.. Segan pada org, segan berckp, segan pakai baju, segan nak mengorat dan mcm2 lagi lah. Tapi al-kisah segan budak opis aku nie terlalu banyak.. Bkn segan tp x segan2..

Minah nie sebenarnya isteri org.. Perkara2 yg dia x segan2 nak wat adalah ;

  • Tak segan2 bgtau gadis2 bujang kat opis aku nie yg dia sedang bercinta, wpun dah menjadi isteri org dia masih boleh berkasih.
  • Tak segan2 terima bunga hadiah pemberian kekasih hati kat opis "wpun kiteorg tau bunga tue dia hantar sendiri"
  • Tak segan2 bergaduh dgn kekasih hati smpai nanges2 kat opis.
  • Tak segan2 menipu org... Bgtau anak Ketua Polis lah.. Pemain bola jaring negeri lah.. etc
  • Tak segan2 menipu suami sendiri... Katanya pegi kursus anjuran company.. Last2 kantoi bila si suami kol opis.
  • Tak segan2 curi tudung makcik sebelah umah, pastu bleh plak siap pakai lagi masa nak antar anak dia kat umah makcik tue..
  • Tak segan2 plak kata aku nie masa main bola jaring utk Belia Subang hanya pengutip bola "What the Fish".. Padahal aku yg kutip ko main ngan kami2org nie...
  • Tak segan2 beli barang dekat akak opis, katanya amik 5 padahal songlap 10.. 
  • Tak segan2 bgtau kiteorg kat opis nie dulu dia keje seketeri, padahal kerani cabuk
  • Tak segan2 bgtau masa dia kawen adik beradik husband dia menumpang majlis dia padahal dia yg menumpang kasih org tue. 
  • Tak segan2 bgtau anak org berada padahal masa bapak dia meninggal, naik umah dia pun mcm nak roboh.
  • Tak segan2 menipu kiteorg hari2.. Setiap hari.. 

Mcm2 lagi lah... Nak citer kisah dia yg tak segan2 tue banyak kot... Aku plak yg jd segan ngan perangai dia nie. Mudah2an dia dah insaf sekarang nie, tp dengar citer dr budak2 opis lama perangai dia tetap sama... 

kuangggg.. kuanggggg..kuanggggg... Tak segan segannnnnn...



thanks for dropping by :)

2 comments:

Anonymous said...

puya..
aku tau sape OKT itu..
hua hua hua...

cik anon

Ntahsapa2ntah said...

hua hua hua...
Sapa plak cik anon nie, bahaya nie.. Kang jadi mato2 abis aku kena sihir...