Weekend Ride - Part 4

Hai u olzzz... Kite berjumpa lagi.. Musti windu aku kan...Hahahahahhaha... Intro taknak hebat, mcm ada ramai follower.. Lantak lah, janji blog aku.. Ada aku kesah...

Weekend Ride datang lagi... Kali nie Part 4 puloks.. Seperti biasa, perjumpaannya adalah di Kawasaki, Glenmarie. Harinie ride agak berbeza, bukan beza sbb pakai basikal atau jalan kaki yer... Bezanya sebab ride kali ini disertai oleh OKA SAN, principal from Kawasaki, Japan. Sebenarnya mamat Oka nie nak join ride dan bwk motor, tp memandangkan Lesen dia bukan Lesen International maka dia hanya layak menjadi Pillion.. wakakakakkaakak.. Sian dak Oka nie.

Ride kali ini agak ramai, ada lebey kurang 34 rider dan aku satu2nya Pu3 mewangi harum setaman yang ride dengan diorg nie.. So seperti biasa pilihan destinasi, dan pencalonnya memilih AWANA.. Apa???? Gluppppp.. Mau gugur jantung aku bila dengar diaorg sebut Awana, layan karan last week pun smpai cecah lutut.. kui3...

So nak taknak aku layan jerlah... On the BIg BIkeeee.... On The BIg BIkeeeeee..


p/s :- Sebenarnya aku dah ngantuk.. Nanti aku wat betulkan N3 nie, pic pun main bedal masuk dulu..



thanks for dropping by :)

No comments: