Weekend Ride

Rasa macam ngantok plak wpun benornya x ngantok, mungkin keletihan baru balik dr muar ptg tadi. Tapi nak tak nak aku kena tido awal kot sbb esok kena bgn awal pagi sbb nak pegi ride bersama2 bikers kawasaki. Utk pengetahuan u olzzz setiap tahun kawasaki ada anjurkan weekend ride... So weekend ride sesi 2011 baru bermula esok. Agak teruja sbb esok pertama kalinya aku akan join depa2 nie..  Destinasi esok masih belum dpt diketahui sehinggalah keesokkan waktunya masa berkumpul. Time tuelah depa akn berdiskusi.. Harap2 bkn genting, kuala klawang, cameron, karak etc.. Aku x gheti layan leperrr.. Kang dgn aku2 sekali leperrr... hihihihihihihihihih... So esok akn ku bawa jentera kuda besi si snow white meredah jalanraya bersama2 bikers yg lain.. Doakan perjalanan aku pergi dan balik yer....

Inilah snow white yg akn aku tunggang esok.. 

thanks for dropping by :)

No comments: