Bonus Oh Money

Gaji dah seminggu berlalu, tp balance gaji tinggal ciput jerk.. Aku rasa ada toyol dah curik duit aku nie.. Lau aku jmpa toyol nie mmg aku babab2 montot dia biar daripada kaler hijau jadi merah. Ngeeeee

Apa yg menarik ttg gaji bulan nie adalah bonus... ahahahahha.. Jgn jeles yer adik2, akak2, abang2, pakcik2, makcik2.. Memula diaorg cakap gaji masuk 29hb, punya lah sedey sbb lama lagi kowt. Last2 dpt perkhabaran gaji dah masuk awal 26hb.. So bertungkus lumus lah mengecheck gaji guna Cimb Cliks, sib baik ada CIMB cliks.. eyaaiiiii....

Bila clicks clicks clicksss jer terus popup jumlah gaji + bonus aku... Wahhhhhhhhhhh.... Besor mata aku, alhamdulilah rezeki Allah. RM++++, mana leh bgtau baper nnt bocor ar rahsia... Cukuplah dan bersyukurlah dgn apa yg adooo dr takdo... Korunk ado?? Non Hadooooo... Wakkakakakakka.. Riak kan...

1st sekali dpt bonus nie pertama sekali aku belanja family aku mkn Pizza Hutsssss.. Yummyyyy Yummmyyyy...  Then aku agih2kan duit2 tue ke saluran yg sepatutnya.. Dah selesai semua hutang piutang, belanja membelanja dan derma menderma dan simpan menyimpan so selebihnya digunakan utk aku pulak.

Opsss Opssss.. Ada duit lagi sikit nak banjer Anak Ikan sbb smlm bufday dia... Jgn tak caya aku ada Anak Ikan.. hahahahahhaah.. Nnt aku wat entri pasal dia hokey .... < dia yg suh aku masukkan citer dia nie, nanges2 dah nie smpai kuar ingus>

So kepada company ku yg tersyg jgn lupa bagi bonus lagi dan lagi ok.. Sy berjanji akn wat keje leklok.. hahahhahahaha...
thanks for dropping by :)

No comments: