Blog vs Blogger

Aku start jd bloger yg poyo masa umur muda2 belia lagi, time tue aku rasa x ramai yg suka nak berblog nie.. Tp skrang aku tgk blog2 nie dah bersepah mcm cendawan liar yg tumbuh merata2. Kebanyakkan umat manusia kat muka bumi Allah nie aku rasa aku blog, bezanya intipati, pengkhususan, corak dan bentuk, gaya penceritaan serta update atau tidak. Aku mula menjinak2kan diri berblog nie bila aku mengenali rakan2 blogger aku dr blog kerepek nie. Actly dulu blog nie adalah tmpt utk aku dan rakan2 bloger yg lain bersembang kat cbox. Dlm sehari aku rasa mmg ramai pengunjung dia. Dulu mmg rajin dok lepak cbox nie, smpai dinaikkan pangkat jd Admin.. hihihihihihihihi... Masa memula lepak2 sembang2 dekat cbox nie, aku masih xder perasaan nak berblog sehinggalah terpanggil utk menjadi blogger bila tgk kengkawan aku mula membuat blog. Now blog nie dah x aktif mcm dulu dan dah ditukar menjadi blog lain. Kenapa dan Mengapa aku xtau sbb aku x dpt berhubung dgn bro kepek lagi...

So now aku dah jmpa tmpt lain utk bersembang and lepak di alam blog nie iaitu di BCR.. Ruang utk rakan2 blogger bersembang. Kebanyakkan dari blogger2 nie aku tgk mcm baru jer berjinak2 dlm dunia blog sbb entry diaorg semuanya start from year 2011.. Mgkn berblog sudah menjadi trend zaman skrang nie, hopefully blog nie dijadikan medium terbaik utk semua blogger2 dan tidak digunakan utk tujuan yg tidak sehat.

Aku tgh try utk mengenal rakan2 di BCR nie.. Harap2 kehadiran aku diterima oleh diaorg sbg rakan blogger, and aku harap dpt jmpa diaorg semua di alam maya nnt..


thanks for dropping by :)

6 comments:

Dzu Aamal said...

hehehe.. best kan BCR XD

CeritaSekupang said...

terbaek...

Ntahsapa2ntah said...

Besh besh... Hope leh kenal korunk di alam maya nnt

Shiqin Sunshine said...

welcome eyk entahsape2ntah..hoho...pnjgnye name.. =p

Ntahsapa2ntah said...

Thanks iqin... diaorg panggey ns2n.. hahahhahahah

Unknown said...

nama saye Jejaka Terhangat.. =p