Am Krew - Hangatkan Sekolah Anda

Ok u guys. Topic Am Krew pagi tadi pasal "Hangatkan Sekolah Anda"... Mgkn topic pagi nie diadaptasi dr contest yg depa anjurkan. So sesapa yg berminat nak Hangatkan sekolah korunk or anak2 or adik2 or sepupu sepapat or sekolah lama leh lah join kot... Td dgr mcm2 permintaan utk menghangatkan sekolah, ada yang nak dana utk bina surau.. Ada yg nak beli PA system.. Si Faizal Tahir lagi bagus, nak bangunan sekolah sendiri  mengantikan bangunan sewa sekolah anak dia skrang.. hahahahahhaha.. Tak agak2...

Back to the topic. Kalau lah aku, urmmmm.. Aku nak Hangatkan Sekolah Lama aku.. Sekolah Kebangsaan Subang. okies..

Lau leh nak suh diaorg nie sediakan padang sekolah utk Sekolah tue.. Setahu aku ruang dan kwsan kat Sekolah tue terlalu sempit smpaikan nak bersenam atau bersukan pun xder tmpt sbb dah didirikan bangunan sekolah coz pelajar dah bertambah2... Sedihkan, sbb pelajar2 sekolah nie x muleh nak aktif bersukan atau terbatas sikit pergerakan diaorg. Xtau lah pulak if ada padang kat tmpt lain. Tp nak wat padang pun susah gaks sbb tanah xder... adehhhh.. CANCEL!!

Second choice nak suh diaorg sediakan ruang pejalan kaki atau nama saintifiknya Gajah Menyusur.. Tp yg lalu situ bkn Gajah ok tp pelajar.. Nama jer Gajah Menyusur.. hahahahahahha.. Sebenarnya bila ada kemudahan nie so senang sikit pelajar2 nie nak berjalan bila time panas and hujan.. Lepas tue sementara tunggu family diaorg dtg amik at least leh berteduh kat bwh tue.. kan kan kan...

Ada sowang opismate aku nie plak ckp dia nak "Cikgu Sexy"... GluppPPpp... Menggong punya apis.. Abis bebudak nie nnt x belajar dok sibuk mandang cikgu yg sexy... Tp bagus gak kan, kompom bebudak semua g sekolah awal, x ponteng class n memberi tumpuan yg lebey dihadapan..  Bagus gak idea nie.. Ada x aweks2 sexy yg sudi jd cikgu dgn gaji yg lumayan. Tp gaji dr HOT FM ar.. kui3... Mengarut ar kwn aku nie!!!
thanks for dropping by :)

No comments: