AM Krew - Pemandu Wanita Memandu Bahaya

Rata2 rasanya komen setuju dgn topic nie. Katanya wanita nie mmg memandu agak merbahaya.. Pastu siap ada yg kata wanita2 kat Malaysia nie bwk keta slow yg amat.. Lagi2 ada yg kutuk pasal wanita2 yg bwk keta dada smpai ke stering.. X kurang pulak ada gaks wanita2 yg turut sama2 mengutuk wanita2 kat Malaysia nie memandu.. hahahahhahahha.. lawak sungguh..

Nie komen aku pulak...


  • SETUJU - Nak tau kenapa aku kata aku setuju?? Sbbnya mmg ada wanita2 kat Malaysia nie bwk keta sungguh lah merbahayakan.. Lau dah slow, slow sgt.. Lau dah laju, laju nak mampus... Kekadang wanita2 kat Malaysia nie aku rasa x alert dgn persekitaran. Maksud aku lagi dr segi alert tue, aku rasa cermin yg diaorg guna lam keta tue hnya "Car RR View".. Tumpuan diaorg hnya kat belakang jer kowt smpai lupa "Side Mirror " yg ada... Kekadang tue tak tgk kiri kanan terus menyelit masuk, adehhhh sakit buah pinggang aku berdepan ngan wanita2 mcm nie.. Pastu lagi aku rasa wanita2 yg memandu kat Malaysia nie suka berangan kowt.. Hurmmmm.. "balik nie nak masak apa yer"..." g shoping besh nie"..."Apalah anak2 ngan laki aku wat kat umah nie"... Adoiyaiiiiiiii... POnnnNNNNNNNNNn.. Leh plak duk tgh2 lane.. Mana punya sekolah memandu ar diaorg nie belajau.... 
          Ada satu agy kes, aku tgh kusyuk bwk keta tetiba ada satu keta dr susur blah kiri terus jer menghimpit 
          aku.. SubahanALLAH.. Sungguh lah brutal tahap siput sedut.. Tuelah masalahnya wanita2 dlm 
          Malaysia nie bila memandu, tlglah peka kepada alam sekitar, alam dan manusia, alam flora sekali. 
          Jgnlah asyik dok kena bhn jer ngan kaum2 adam nie....

  • TAK SETUJU - Sengal kan... Kejap setuju Kejap tak setuju.... Sebenornya mentality org2 lelaki nie dah set "AKU RAJA DIJALANAN".. So kekadang x boleh terima hakikat ada wanita yg lebey hebat dr dia.. ahaksssss.... Pasal komen wanita bwk slow tue, ntah2 mmg had laju kebangsaan tertera 20km/j... Sajer ar tue nak cari pasal.. Sebenarnya kekadang ada gak lelaki2 kat Malaysia nie bwk keta mem**** buta... Aku dah bapa kali kena himpit ngan keta2 yg kebanyakkan pemandunya adalah LELAKI. Padahal diaorg nie ntah dr mana dtg tetiba nak himpit org.. Ada sekali tue aku smpai sempat jeling org tue smpai jari tunjuk paler n guna isyarat bibir "XDER OTAK KER"??? Diaorg pikir diaorg leh menyelit2, tetiba dtg plak lory hantu dr depan.. Hamikkk Ko.. Tersentap masuk balik dlm lane, tp menyusahkan aku... 

So kesimpulannya kat sini, LELAKI n WANITA sama jerk.. Tepuk dada tanye keta...

p/s : Pasnie dah leh amik lesen guna keta AUTO.. Adehhhhh.. Bertambah2 jem lah nmpaknya jln2 kat malaysia nie..

thanks for dropping by :)

No comments: