Luncheon

Yummy Yummy.. Rinie rehat lama sikit so rasa cam nak g mkn kat luar coz dah buhsan mkn nasi bungkus makcik depan opis nie.. ngeeeee.. :D

So aku n ida cadang2 nak mkn kedai Manisa ker manis ntah dekat area Glenmarie, Shah Alam.. Berdekatan ngan Hotel Holiday Inn. Kiteorg ajak sekali si apiz n Azri memandangkan kamiorg x penah kuar bersama utk luncheon.. Arinie aku jadi supir utk mereka2 nie, tp mengunakan khidmat Bas Mini si Azri.. Sajer jerk nak merasa bwk Myvi dia yg super power meletoppp tue... Munyik ekjoz x hengat tp x besh ar sbb xder munyik eeeeeeechinngggggggg.. Chinggggggggggggg.... ahakssss......

Kedai nie diperkenalkan oleh member seopis kamiorg iaitu Pn. Ain. 1st time pegi dah rasa cam teruja n kena ngan selera anak tekak aku nie.. Tp yg x beshnya masa 1st time pegi tuelah Pn. Ain nie bertemu dgn Si ulat bulu yg dah kempis sbb dah menjadi rencah dlm masakan sayur yg Pn. Ain tue amik.. EEeeeee.. Blueeeekkk.. Terus patah selera... Tp kejadian ngeri tue x mematahkan semangat aku utk mkn buat kali kedua coz aku x mkn sayur.. wakakakakkakakaka....

Menu ari tue mmg besh coz aku x mkn nasi.. Aku mkn Laksa Johor.. Slurrrppppp... Mmg superB sbb aku mmg peminat Laksa Johor yg setia... Ida plak mkn Laksa Asam, xtau sedap ker dak tp si ida nie mmg pemakan yg sopan dan santun.. Agak2 ayu jer mkn.. hihihihihihihih.... Azri n Apis mkn nasi berlaukkan ikan pari, sayur2, tauhu2 n apantah lagi...

Ramai gak org2 opis sekeliling Glenmarie yg mkn kat sini coz penuh jer meja.. Tp pilihan mknan dia mmg manyak.. Pencuci mulut dia yg paling aku suka is Popia Goreng coz leh letak sambal sendiri n kacang memanyak. Pas2 yg kedua aku suka lempeng yg dibuh inti daging mcm murtabak.. Sedappp wooooo.. G ar cuba...

Renung2kan dan Selamat Beramal...





thanks for dropping by :)

No comments: