Renjis2 Dibilis2

Dah lama ghasanya x g umah org tawen... Last sekali bila ntah gamaknya.. Ptg td ada jmputan dr pengantin lelaki aka Along7 aka Firdaus aka Geng Ninja ke majlis tawen dia kat Maktab Polis Diraja Malaysia, Cheras. Memula ghasa cam malas now nak g tp memandangkan aku agak rapat gak ngan mamat nie so terpaksalah memaksa seluruh kudrat dan tulang2 nie bergerak..

Jam dah kol 12.00pm aku still x gerak2 agy dr umah, padahal diaorg RV point kol 12.30pm.. kui3.. kui3... Benornya rasa cam nak join ride tp memandangkan terasa cam nak jadi Gadis Melayu berbaju kurung ayu... wahhhhhh.... so aku pendam jer hasrat murni lagi suci tue... Bebekalkan baju kurung berwarna biru n memacu sikatak ijau dan ditemani lagu dangdut aku menyusuri Federal Highway sendirian...

Sesampi jer tmpt yg dituju, aku penampakan anje + rerama + tombak2 + Captain Bikers yg dibawa khas dr Singapore yg sedang menanti aku pengantin dipintu gerbang... Uper2nya pengantin n geng2 bikers x smpai2 agy.. Cisssssss Berger... Penat aku pecut lelaju sbb ingat aku terlmbt...

10min kendian, Pengantin n Geng2 Bikers pun tiba... Wahhhhh.. Dari jauh dah kedengaran munyik deruman ekjos yoshimura mesin jahit diaorg nie... Bila kekuda dah diparking rapi so mulalah sesi berarak.. Actly yg aku nnt is geng2 bikers aku tue bknnya pengantin.. Wakakakkakak.. Jgn marah yer along.. ngeeeeee :D
Terlepas windu aku nak jmpa diaorg nie semua.. hihihihihihihihih...

Saat2 yg paling semua nantikan ialah posing2 n model2 time kowt... Yg pasti tidak ketinggalan "SELAMAT PENGANTIN BASI" wat along.. Semoga berbahagia hingga akhir hayat n doakan aku cepat2 dapat jodoh gaks......










thanks for dropping by :)

No comments: