Gadis Cornetto

Lol... Patutnya class start kol 6.30pm (Business Low), tp terlupa plak lect dah bgtau yg class start lmbt.. Ngeeeee.. Sengal.. Penat jerk aku bersusah payah mcm gajah terbang n menempuh jem yg amat dasyatttttt kat Glenmarie td.. Hawau sungguh... Tp xperlah, agy bagus coz at least leh gaks dok sembang2 n gosip2 ngan dak2 class aku nie.. kui3.. 

Smbil dok sembang2 kiteorg sempat mengketeradah.. ehhhhh.. mengkedaratah... uikssss... mengketedarah exkrem mini cornetto yg aku beli kat MyMydin Level 1, Bisnez Skoll td.. Jgn x caya kat UITM pun ada mydin tau.. Sungguh hebat ini MyDin.. Kesemua eskrim mini yg berkumpul didalam kotak tue ada dua bolehh... Aku mkn empat.. Cik ma mkn empat.. Diana mkn dua... Ecah mkn dua.. hahahahahhhaa.. Byk x aku n cik ma mkn.. Tp eskrim mini jerk, lau digabung keempat2 eskrim tue lom tentu leh jadi 1 eskrim cornetto bersaiz biasa... Yg pasti eskrim cornetto ini amatlah SEDAPPPp sgt.... Eskrim nie berperisa vanilla n cokelat..

Tungggu punya tungggu lect x smpai 2gaks... Last2 kiteorg pun berposing2 lah sakan kat lam class sementara menanti kehadiran lect n kekwn yg lain....


thanks for dropping by :)

No comments: