BekPes di MekDonaL

Now time to citer pasal makan plak.. Cer citer cer citer... hihihihihihihi...
Malam sab2 lepas aku n adik badik aku dok sembang2, then tetiba tergerak plak semua sepakat nak bekpes kat mekdonal esok. 

Blinkkkkk < kuar mentol kat paler>

Baru teringat ttg bekpes beli RM5 and above leh dpt free 2 big bekpes percuma.. Wahhhhh.. Ini sudah menarik. Tp dgn syarat k, nak dptkan free bekpes tue kena bg kupon sekali. Boleh bg yg orginal, print atau photostat itam putih pun xper...Memandangkan printer kat umah rosak, so aku terus bergegas ke umah kakngah sbb nak suh dia print memanyak kupon tue utk bg kiteorg mengtekedarah memanyak esok.. kui3.. So aku print dlm 10 pages mcm tue... Nie cth kuponnya...


Menarikkan?? Tp if korunk pegi esok, x dapek do.. Sbb arinie last day dah.. hahahahahhaha.. Padan muka...
So keesokkan harinya kamiorg pun bergerak lah ke MekDonal, Kota Damsyik... Perghhhhhhhhhhh... Ramai giler umat manusia smpai tgk lane beratur pun panjang. Keta smpai parking luar2.. adehhhh camner nie.. Pikir punyer pikir last2 kamiorg wat dizision utk g plak ke MekDonal, Skypark...

Fuhhhhhh.. Lega sbb x ghamai org.. Yahooooooooooooo... Yg lagi beshnya sbb kamiorg dpt mkn sambil nengok kapal2 tebang, kapal2 kecik n kapal2 terbang kertas.. Pilot n stewed xder plak.. Haishhhh...


So sesi membeli pun bermula.. X sabar rasanya nak mkn.. ahaksss.. Batak sungguh padahal selalu jer bekpes mekD, cuma yg bezanya sbb dgn RM5 jer dpt 2 big bekpes kowt. Tue yg teruja terlebey tue....



Apalagi lets makan2.. Seranggggggggggggggggggggggggggggggggg


Apsal lah muka si alan nie mcm x cukup tido agy nie.. adehhhh.. Musti ngantok sbb kena g bekpes awal2 pagi




 Adik bongsu aku yg mmg kuat makan n selalu nak suh org belanja dia MekD.. Dia ingat aku keja Cop Duit kowt.


Nie plak kak lang aku, Selalu kowt amik gmbr dr sesi tepi. Musti dia bajet dia kurus n comey...


 Nie plak kakcik aku, Owang sibuk mkn dia sibuk dok adjust2 Happie Meal punya gift nie.. Nak bg kat ayra lah tue.. Si little ayra yg sangat noty..


Nie dia si little ayra. Anak kepada kak ngah aku. Tp dr dia kecik kamiorg bela. Lau xder dia kat umah, rasa sunyi n sepi jerk.. Nnt aku wat entry pasal little ayra k



Blurpppp.. Alhamdulilah. Dah abis dah.."Gendang Gendut tali Kecapi Kenyang Peyut Senang Hati"



Sebelum pulang kamiorg sempat agy take away utk org2 kat umah n utk kakngah aku yg sempat mengorder jerk... 



Dah kenyang.. JOm balik..... Bon Voyageee








thanks for dropping by :)

No comments: