Muka Buku

Baru terasa happie bila pesbok kat opis boleh diguna pakai. Tapi bak kata pepatah melayu "Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan turun mencurah2". Memula 3 minggu lepas sajer jer kowt try buka pesbok, alih2 boleh pulak pakai setelah sethn lebey aku berkerja kat sini. Aku ingat memula diaorg terlupa nak block pesbok tue sebab sehari sebelum kejadian server kat opis aku nie ada masalah problem. Lepas 2 3 hari, akhirnya aku pasti yang pesbok tue dibuka bukan kerana masalah server. Hati aku punyalah berbunga riang mcm kanak2 rebina.. Tapiii!!! Aku xmo bukak selalu sebab risau itu adalah perangkap samar yang dipasang untuk tgk samaada kami2org nie wat keje ker atau berpesbok..

Dah 3/4 minggu berlalu, akhirnya pesbok diopis aku nie telah diblock kembali.. "The website you try to access had been block".. uwawawawawawa.. Sedey nie!! Sedey nie!! Rupa2nya baru aku tau yang pesbok nie dibuka sementara utk diguna pakai oleh dept Marketing dalam urusan kerja2 diaorg. Ok Ok.. Xper Xper.. Sebenarnya aku harus bersyukur sbb pesbok kat opis nie kena block sebab pesbok sebenarnya akn melalaikan aku dan melekakan aku daripada buat kerja.. Mau tergendala semua kerja2 aku nanti. ... (Ayat penyedap hati)

Lepas nie kalau nak update status terpaksalah guna HP sahaja.. Guna HP idaklah sebest guna PC sebab screennya agak kecik dan loadingnya agaklah lama.. So kekadang sekadar menghadpet status jew.. Takpelah, jji hado dari non hadoo.. Yang lain2 kalau nak tengok, tunggu balik umah baru leh view.

So kepada geng2 dan member yang nak add aku kat pesbok leh search nama Minah Kampung (avatar pic pakai baju hitam ahli sihir)  mcm geng gagak itam pun ado.. hahaahahahhaha... 


Cedaouttt daoutttt..


Ginie lah ghopanya lau berFB lam Hp.. 

thanks for dropping by :)

5 comments:

Dzu Aamal said...

fuyoo.. yang last tu.. ado gambo enset samsung cnggih =P

www.myobw.com said...

dulu ada kawan nak jual phone nie tp sygnya xde duit plak time tu~ waaaaa rugi2.. murah plak tu dia tolak~

ronda-ronda bersama My OBW...

Ntahsapa2ntah said...

Mmg besh guna HP samsung nie.. Friendly User.. Touch Screen dan rasanya mmg sesuai utk org2 muda.. hihihihihi... Tp skrang harganya dah murah..

Unknown said...

wah...
best ker guna samsung?
fiq tgh nak pilih antara samsung, HTC or sony xperi..
hurm....

Ntahsapa2ntah said...

Fiq g try survey dulu.. Hp nie kekadang depends pada user gak. Kadang2 ada yang ske mcm nie, ada yg ske mcm tue.. So lain user lain citarasa.. So far MK pakai hp samsung GT-B5310 yg mcm dalam pic nie ok jerk.. besh dan sgt2 praktikal utk org muda.. hahahahah