Kepala ohhh Sakit

Add caption
Sakit kepala menyerang lagi. Semalam ok jer tetiba pagi tadi nak bangun kepala sakit dan berat sangat.. Perghhhhhhh.. Satu penyakit yang aku benci sejak dulu lagi sebab penyakit ini yang membataskan pergerakan aku dalam melakukan apa2 aktivit. Sejak pagi tadi sampai jam 4.00pm aku dok terbaring menahan sakit kepala yang amat sangat.. Dalam jam 5 aku bangun rasa mcm dah ok sikit, terus bangun dan makan nasi sebab nak makan ubat.. Selalunya kalau boleh aku elakkan makan Active Fast nie sebab aku cuba try minum 100 plus dulu, sebab risau dengan kesan jangka masa panjang ubat2 nie.. Kenapa aku tak makan Panadol biasa?? Sebab Panadol tue dah tak boleh jalan dah.. Cian aku kan..

Tadi lepas maghrib bila dah ok sikit terus aku ajak Kakcik aku g makan Pizza.. Hahahahahaha.. Sengal tak?? Padahal dah makan nasi petang tadi.. Aku order Ice Cokelat Float, Spicy  Chiken Wings, Salad ngan Cheese Meetball.. Banyak tak makanan aku??? Kakak aku order Hut;s Plater ngan Fizzy apantah.. Semua nie genap2 RM50.. kui3.. Sangat menyelarakan.. Tp tak abis pun kiteorg makan so tapau jerlah...

Aku harap2 kesihatan aku ok sebab aku nak join Weekend Ride Part 5 pulak.. Doakan aku sehat yer kawan2.. Luv u all very strong lahhh..

thanks for dropping by :)

2 comments:

Shiqin Sunshine said...

huhuhu, kesian MV ....hehhe, tak ley blah terus g kuar mkn piza...hahah...XD, tp dah ok kan MV :) hehhe, bnyk2 rehat eyk...

Ntahsapa2ntah said...

Thanks dear... Hik2.. Dah ok dah.. Mybe sbb dah cukup tido tue yg paler dah terus ok kowt..