Yummy Yummy Slurppppp

Yummy Yummyy.. Slurpppppp.. Hihihihihihihihh... Bila sebut camtue mesti terbayang makanan yg so sedaapppp kan?? Penah dengar Tutti Frutti?? Sapa yg penah pegi musti tau bertapa sedapnya yogurt dia.. Yogurt yg dah serupa eskrim... Tutti Frutti is a specialty frozen yogurt and healthier than ice cream. Memula dok dgr citer2 org2 dok g makan kat Tutti Frutti, akibat drpd rasa dengki dan khianat yg membara so aku pun terasa ar nak g sana.. Mak aku pun dah g, takkan aku tak pegi2 lagi.. Mana aci... So semlm aku g Tutti Frutti kat Sec13 berdekatan PTPL.. Sgt cool kedai dia, rasa cam dlm eskimo.. Hahahahahahhaha... '

Memula u need to choose dia punya cup, ada yg kecik, sederhana dan besauuu... Smlm aku pilih yg sederhana. Kemudian pilihlah yogurt flavour yg korang kehendaki. So aku pilih flavour Original dan Cokelat. Then u ols kena pilih topping dia pulak.. Perghhhhhh.. Time nie mmg agak rambang mata sikit sbb rasa mcm nak bubuh semua jer topping yg ada.. Tp bila pikir balik harga yg bakal aku bayar masa urusan timbang tara nnt so terpaksa lah simpan jer hasrat tuee.. Aku just amik buah stoberi, longan, laici, sedikit cokelat, sedikit cruncy2, sedikit MnM..

Masa utk timbang tara... Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa... RM20.40.. Hamik koooo... hahhahahhahahahahha.. Siol jerk, tapi xper sbb aku puas ati.. So sedap n delisyaaaaaaa... kui3....

Kalau korang nak tau Tutti Frutti nie bukan yogurt sebarang yogurt hokeyy sbb dia ada benefit sampingan.. Nak tau apa dia? Nie haaaa  >>>


Health Benefits
  • Strengthens the immune system  
  • Prevents constipation, diarrhoea and bloating
  • Prevents colon cancer
  • Lowers blood pressure  
  • Lowers cholesterol levels
  • Reduces inflammation
  • Improves mineral absorption  
  • Prevents harmful bacteria
  • Promotes health bacteria and enzymes that are good for the body


So korang2 semua, jgn lupa mencuba n sebelum hamik banyak2 pastikan duit korang cukup utk ditimbang tara nnt yer... Jom cekedautttt pic2 ....





Nie ghoper kedai Tutti Frutti kat Sec13, Shah Alam


Ini ghoper Topping dia, tp dekat Sec13 tak banyak mcm nie.


Ini Flavour yg aku amik n sebelah kanan nie ghopa Tutti Frutti aku..


So Sedappppp kan?? Yummy Yummy Slurrrppppp

thanks for dropping by :)

No comments: