Meow Meow Cat Cat

Dulu aku penah wat entry ttg oma n ome yg dah xder kan. Now nak citer pulak pasal pengganti oma.. Very2 the comey n gebu2.. Semlm sebelum maghrib, aku g amik "Oma" baru dekat Aman Perdana, umah member aku. sesampai jer lepak2 sat pastu member aku tunjuk "Oma" baru kat aku.. Ala tomei2.. Kaler body dia mmg sama ngan "Oma" lama.. Tompok2 itam putih, bezanya "Oma" baru nie bulunya lebat dan kembang.. Gerammmm.. Grrrrrrrr.... Aku terus amik n duk atas riba aku.. Sangat2 manja n tak takut org. Duk dendiam jer.. Actly kat umah member aku nie ada sekor lagi yg kalernya sama, tp yg tue kawan aku nak bela.. Abah aku pun pengemar kucing.. Dia yg paling syg kat "Oma" lama dan Ome.. Penah mak aku nak buang diaorg, sedey jer abah aku masa tue.. Now dah ada "Oma" baru kat umah nie, yahoooooooo.. Leh main2 ngan dia..

Tp pagi tadi ada satu insiden yg melibatkan "Oma" baru nie.. Tgh syiok2 dia duk kehulu kehilir tetiba dia ilang n takde bunyi mengiau.. jenuh kowt aku mencari satu umah.. Sedey kowt bila tgk dia dah xder, penat2 aku g amik mlm tadi tetiba ilang dah.. Cisssss Berger.. So g keje tadi pun lewat gara2 mencari si "Oma" nie.. Kejap2 aku call bonda n adik aku, kalau2 dia balik umah. Tp jwpannya menghampakan.. XDER!!!!!!!
Sedeyyyyyyyyyyy..... Sob.. Sob.. Sob...

Dlm kol 10 lebey adik aku call n bgtau dah jmpa "Oma".. Yeaaaaaaaaaaaaaa \O/.. Adik aku ckp, bonda jmpa dia kat celah2 bantal.. Dia duk dendiam jer sbb tersepit.. Haaaaa nie mesti kak lang aku yg sajer hempap dia ngan bantal.. Nak bunuh lah tue!!! ...  :D

Tak sabau nak balik n main2 ngan dia...


Nie bukan Oma.. Nie kucing hiasan yg aku search kat Yahoo .. 

thanks for dropping by :)

No comments: