Bla...Bla...Bla...Bla... Soksek Soksek..

Penat nya... Aku baru balik dr org tawen kat mlk.. Anak Dr. Ehsan & Dr. Ct... Dahlah aku pakai baju wana itam.. Ya Rabbi.. Panas gilaaa... Pkl 2pm gerak balik shah alam, drive dlm keadaan mata aku yg ngantuk gila... Dahlah smlm g MARA antar borank adik kat jln raja chulan.. OTW balik jln jem sbb ada org wat tunjuk perasaan kat KLCC pasal minyak naik nie.. Hampehhh.. Polis ngan FRU dan berjaga2 spanjang jln tue... Hampehhh.. Menyusahkan org sungguh.. Nak tunjuk perasaan g lah Putrajaya... Balik dr kl terus g KLANG, amik keta IJo NIe... ComeY x... Ahaksss..





Smlm masa g KLANG tue aku ngan ayahanda bersembang...

Ayahanda :- Pindah KLIA bila??


Aku :- Taun dpn


Ayahanda :- Dlm sebln leh x cuti sehari??


Aku :- Nak wat apa?? Sebln sehari.. Perghhhh,,,


Ayahanda :- Wat keje lah.. Tlg abah... Sbln sekali g KLIA amik time sheet staff AAR "nama company",,,


Aku :- Hurmmmmm "Aku berpikir jap"... Keje mcm tue jer? Gaji baper??


Ayahanda :- Rm1,000 sbln... Kalau meeting ker apa, biar abah jerlah yg pegi..


Aku :- Haaaaaa... "dgn nada terkejut"... RM1,000??? Banyaknya.. Keje sehari sbln jerk??


Ayahanda :- Yerlah... Tlg abah jerk.. Abah malas nak g KLIA.. Staff kat sini abah dah jaga.. Adik g KLIA...


Aku :- Nak!!! Nak!!!




hihihihihihihihih... Dasyat gak.. Sbln RM1,000 keje sehari jerk... Sapa xnak.. Tp selagi xde itam putih aku xnak mengharap sgt.. So tunggu lah mcm mana nnt.. Yepiiiiiiiiiiiiiii.. Leh tukar keta... Wopppsssss.. Majuk plak angah merah nnt, dahlah baru cat.. hihihihihihihihi..
thanks for dropping by :)

No comments: