Semak Samun


Hadoi... Rasa semak jer paler aku arinie.. Nak wat keje pun xtau nak mula dr mana... Wat nie x kena.. Wat itu x kena.. Rasa nak geget jer pc nie, sib baik aku kenyang lagi mkn biskut yg dak korea tue bg.. Blurpppp... Macih ek ken.. Tetiba teringat plak aku kat sin chan, member dia yg posting kat opis aku 2 minggu kat cinie.. Sblm dia blah balik korea, kiteorg sempat hadiahkan baju melayu wana pepel.. Xtau ar dia pakai ke tidak... Pepun dia mmg besh.. Penah dia banjer kiteorg mkn kedai Thai kat subang parade.. 7 org x salah aku.. Mau kopak mamat nie bayau kiteorg mkn.. Nasib badan lah, sapa suh jji nak banjer..


Jam kat opis nie dah 12 lebey.. Kak anna senget nie ajak aku g cari otak2 plak.. Aper yg dia ngidam sgt pun aku xtau.. Nak kata ngandung x plak rasanya... Kang aku panggang otak aku nie kang baru tau... Kalau rajin kang aku ikut lah.. Kalau x rasa cam nak tido jer.. Smlm aku rasa aku tido awal, awatlah ngatuk sangat mata nie.. Kang aku bg mata nie minum kopi kang baru tau, kompom celik jer 7 keturunan.. kes kes kes kes...




Td aku layan skype.. Layan punya layan tetiba ada satu org sudah add aku punya id.. Sembang punya sembang sekali umur dah pangkat ayahanda aku lah... Aku dgn selambanya panggey dia ayah, dia x kisah.. Dia pun bahasakan diri dia ayah gak ngan aku.. Anak dia sorg jer... Dlm sekelip mata aku ada 2 ayah.. beshhh beshhh...




K lah.. Nak g lunch.. Nak g cari otak sekali...


thanks for dropping by :)

No comments: