Ombak Ghindu

Semenjak dua menjak tiga menjak bermenjak menjak nie.. Org2 kat Malaysia nie terutama gadis2, wanita2, gegurl2, ladies2 dah kemaruk dgn citer Ombak Ghindu yg mula ditayangkan 01 Dec lepas.. Mybe mereka2 nie termasuk aku disogok dgn citer yg dibaca dlm Novel Ombak Ghindu  karya Fauziah Ashari. Tangkap Leleh tue.. hihihihihih...

 Sapa yg taktau pasal Ombak Ghindu nie mmg lah ketinggalan zaman, smpaikan kat radio aku rasa Dj pun dok putaq lagu Ombak Ghindu nyanyian Hafiz ft Adira.. SuperB Syahdu menangkap jiwa kelabu sanubari.. Ahaksss....

Ptg kang aku, adik aku, mak aku, kakak aku, anak fruits aku akn ke MBO Cinema, SPace U8 utk melayan citer nie.. Harap2 citer dia sebesh novelnya.. Ombak Ghindu versi wayang nie dilakonkan oleh Aaron Aziz sbg Haris, Maya Karin sbg Izzah, Lisa Surihani sbg Mila... Tak sabar ghasanya nak nonton smpai sanggup g Space U8 mlm tadi semata2 nak g beli ticket dulu sbb takut fully booked.. ngiak ngiak ngiak..

Actualy aku benornya dah ingat2 lupa citer Ombak Ghindu versi Novel nie sbb ghasanya dah lama benor aku membacanya tp adalah kot ingat babak2 tertentu.. So mlm kang aku citer selanjutnya ttg Ombak Ghindu versi wayang nie k.. Tunguuuuuuu.....




thanks for dropping by :)

No comments: